Total Serbia, filijala četvrtog najvećeg proizvođača ulja i gasa na svetu i jedini renomirani svetski proizvođač maziva koji je direktno pristan u Srbiji, najavljuje povećan obim investicija u 2018. godini. Planirani projekti imaju za cilj da podrže partnere i unaprede korisničko iskustvo sa jedne strane, a sa druge strane da kroz društveno odgovornu kampanju pozitivno utiču na lokalnu zajednicu.
Projekat “Total Quartz Auto Service”, koji u Totalu je pokrenut na globalnom nivou, ima za cilj primenu svetskog standarda po pitanju izgleda i kvaliteta usluga partnerskih servisa u Srbiji.
„Implementacijom ovog koncepta Total Serbia nastavlja da približava globalne standarde poslovanja kompanije Total tržistu Srbije i regiona. Verujemo da je TQAS koncept odlična prilika da budemo korak bliže korisnicima naših proizvoda i želimo da viši nivo usluge koju ovaj koncept pruža bude jedan od načina da im se odužimo za poverenje koje nam ukazu već dugi niz godina,“ izjavio je Nikola Marković, menadžer prodaje u kompaniji Total Serbia koji je ujedno i vođa ovog projekta.
Za sada je u ovaj program ušlo tri servisa u Srbiji. Prvi servis brendiran po novom konceptu je servis “Samardžić” koji je svečano otvoren danas u Beogradu. Ovom prilikom g-din Nikola Samardžić, vlasnik servisa, je izjavio „Pristupanjem ovom konceptu AS Samardžić unapređuje svoje znanje, podiže nivo usluge i ostvaruje bolji odnos sa svojim klijentima. Podrška kompanije Total je od velike važnosti budući da na ovaj način unapređujemo svoju prepoznatljivost, kvalitet i stručnost. Zadovoljstvo nam je da budemo deo ovog koncepta.“
Cilj Totala je da se u narednom periodu brendira 30 servisa širom Srbije. Kriterijumi za ulazak servisa u partnerski program su kvalitet servisa i usluga, pristupačnost i vidljivost. Glavni benefiti servisa u mreži prvenstveno su partnerstvo i sigurnost sa kompanijom Total, prepoznatljiv vizuelni identitet i činjenica da će oni uvek biti prva preporuka ove kompanije. Pored navedenog, podrška za svaki servis u mreži ostvariće se kroz razne marketinške akcije, ali i kroz kontinuiranu obuku i unapređenje tehnoloških znanja zaposlenih u servisima.
Sa druge strane, korisnici usluga servisa uživaće sigurnost prilikom odabira servisa i usluga, kao i posebne pogodnosti i akcije koje će biti organizovane u okviru servisne mreže. Pored brze i stručne zamene ulja i ostalih pratećih usluga, korisnik može biti siguran u kvalitet proizvoda pod brendom Total.
Ovo je još jedna u nizu investicija koje je Total doneo u Srbiju svojim direktnim prisustvom, ali i potvrda ozbiljne namere koju kompanija ima na ovom tržištu.
Još jedan veliki projekat planiran za 2018. godinu je nastavak društveno odgovorne kampanje “Na putu za bezbednost dece u saobraćaju” čiji je cilj da na zabavan način i uz jaku vizuelnu poruku podigne svest o važnosti bezbednog ponašanja u saobraćaju kod dece mlađeg školskog uzrasta. Ove godine projekat je realizovan u 17 osnovnih škola na teritoriji beogradske opštine Palilula, a već od naredne godine Total planira da uključi gradove i opštine iz cele Srbije, pozivajući sve zainteresovane predstavnike lokalnih vlasti i osnovnih škola da se preko kontakt forme na veb-sajtu kompanije prijave za učešće u projektu.
Srbija je prva zemlja u Evropi u kojoj je ovaj projekat realizovan kao deo Totalove globalne inicijative „Decade of action for road safety 2011-2020“. Program edukacije je razvijen u saradnji sa stručnjacima iz oblasti obrazovanja i bezbednosti u saobraćaju i u potpunosti je prilagođen potrebama, znanju i veštinama dece iz Srbije. Sastoji se od pet različitih segmenata, od kojih svaki ima za cilj da ohrabri samostalno razmišljanje i podstakne interakciju. Nezaobilazan deo programa je i zabavno-edukativna igra za decu koja nosi naziv “Na putu za bezbednost” i koja je dostupna na veb-sajtu kompanije.
Za više informacija, molimo Vas posetite www.total-serbia.rs